modul hodin na panel

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Květen 31 10:53:05 CEST 2006

Mel jsem techto hodin asi 50 ks a byly to ty na 2 clanky AAA. Jsou velmi
spolehlive a daji se rozsirit i o budik a plne rizeni.
Vyslo to, tusim, nekde v nemeckem casopisu ELV. Prodava se to jako modul a
kryt se objednaval zvlast.
Ta uprava se pak delala tak, ze na krytu bylo asi 6 mikrotlacitek pro
rizeni.
Pouzivalo se to i jako hodiny do auta a perfektne to pasovalo do nejake diry
nad celnim sklem. Tusim snad ve Favoritu ??? Typem auta si uz dnes nejsem
moc jisty.
J. Polivka

Dakujem za info, naozaj je to v ceskom Conrade. Zial, v slovenskom nie,
ale zistujem, ci to nevedia nejako zaslat.
Peter.