CPLD x FPGA

Danhard danhard@volny.cz
Středa Květen 31 10:47:44 CEST 2006

CPLD i FPGA nahrajete velmi podobnym zpusobem pres JTAG, v kazdem obvode
budou samozrejme zcela jina binarni data, protoze ty maji vyznam propojek v
nejake funkcni propojovaci matici, ktera je jina v CPLD obvodech jine
velikosti a zcela jina v FPGA jelikoz maji  jinou architekturu, dokonce se
vam muze stat, ze budete potrebovat jina data pro stejne oznacene obvody z
jine verze, nebo v jinem pouzdre, pokud udelali v matici prirazeni propojek
nejakou zmenu.

Danhard
*******

Zdravim,

Chtel bych se zeptat zkusenejsich, zda je nejaky rozdil v nahravani
"programu" do CPLD a do FPGA? Jde mi o to, ze asi mam/budu mit kod v C,
kteremu podstrcim binarku a vypalim pres JTAG do CPLD, ale zajimalo by mne,
jestli bude chodit i na jinem CPLD(vetsim typu stejne rady) a zda pripadne i
na FPGA uplne stejne?

Nebo fantaziruji? Nebo to musí byt nejak uplne jinak?
Urcite bych si rad ozkousel FPGA az si poradne vyhraji s vetsim CPLD, ale
nezajimaji specialni programovaci epromky, to se mi nelibi, protoze to budu
mit pripojene bud na dostatecne velky procesor a nebo pres RS232 na PC...

Safra lidi, nechcete někdo uz konecne napsat nejakou hezkou knihu o
CPLD/FPGA a VHDL Cesky??? :)

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0622-1, 29.05.2006
Testovano: 31.5.2006 2:30:54