JTAG: CPLD x FPGA

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 31 09:40:35 CEST 2006

FPGA musi nabootovat z nejakej ROM-ky. Obycajne sa pouzivaju seriove
pamate priamo doporucene vyrobcom FPGA. Zdrojovy kod sa musi vzdy
prekompilovat na prislusny cip. Programovacie subory budu logicky ine
pre kazdy konkretny cip. Programovaci subor hovori co bude s cim na
konkretnom cipe poprepajane a je teda logicke ze u kazdeho cipu bude
iny. Okrem toho je medzi CPLD a FPGA znacny rozdiel v architekture.
Takze ak som spravne pochopil zadnie nic zo zelaneho nepojde :-)
(vratane hezkej knihy v cestine, ale to uz nema s architekturou nic
spolocne :-P)
b.