Kable pre oneskorovacie linky

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 31 09:06:42 CEST 2006

ide to ku ECL logike, takze na impedancii velmi nezalezi. Tiez to tak
vidim ze semirigid zo suflika ;-) Len ma napadlo ci neexistuje nieco
lepsie. Do mojej dizertacky som robil pasikove vedenia co mali 0.1 c,
ale to vedenie je vacsie ako cela karta ktoru teraz lepim :-)
Diskretne komponenty zase narazaju na problem so sirkou pasma (treba ich
vela; to tam uz dam rovno kabel) a obycajne kable su moc rychle. No nic,
no... :-)
b.