Specifikace RS232

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 31 09:00:25 CEST 2006

Vladimír Anděl wrote:
> Mám takový dotaz, hledám a nemůžu najít nějakou kompletní a pokud možno
> platnou specifikaci RS232. Všude píšou jen napěťové úrovně, ale linka by
> měla snad mít zatižitelnost 20 mA  (pro minimální výstupní napětí 5V? Nebo
> do zkratu?) Podle toho co nacházím, ta norma se asi vyvíjí. Našel jsem
> nějakou starou EIA232 asi ještě pro dálnopisy, tam je zkratový proud 500 mA.
> V různých popisech RS232 jsem našel zkratový proud 50 a 100 mA a už jsem z
> toho blbej. Za nasměrování předem děluju.

Oficialna specifikacia nie je zadarmo. Na
http://www.tiaonline.org/standards/catalog/index.cfm si zadajte do
vyhladavania TIA-232 . Aktualna TIA-232-F stoji okolo $100.

Nemyslim si vsak, ze toto je to, co potrebujete, ak sa nechystate
vyrabat nieco ako MAX232. Ak Vam ide o napajanie z RS232, tak mozno by
bolo lepsie si spravit vytah z hromadky datasheetov roznych obvodov (s
prihliadnutim na rozne shutdown a powersave mody u laptopov, co robia
celu zalezitost viacmenej beznadejnou, ak ma ist o blbuvzdorne a vsade
fungujuce riesenie).

wek