NTC v primaru trafa

aze azehw@volny.cz
Úterý Květen 30 21:58:55 CEST 2006

Paralelne neeeeee :)) Tedy pokud nedelate ohnostroj.
AZE

----- Original Message -----
From: "GT5" <gt5@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 30, 2006 9:33 PM
Subject: Re: NTC v primaru trafa

Mam taky trafa co davaji 800VA a 1200VA. Tam je to jasne, ty 800VA
startuji v pohode pomoci 8R2 odporu a cca za 2-5s se to zkratuje rele.
Ale ted nejak neni cas na vyrobu startovaciho modulu, tak to chci
vyresit tim PTC. Kdyz uz to EZK doporucuje.
Dneska mi kolega rikal ze kdyz je PTC nazhaveny tak muze mit odpor
0,2ohm , coz by nemuselo byt takovy problem. Ted uz jen najit takovou
vhodnou nahradu :). Prinejhorsim muzu dat tech PTC paralelne vic.

LP.

> Dava se tam 2x cca 27R/10W a vyuziva se toho, ze za dve sekundy se to
> nestihne spalit. Kdyz nezafunguje preklenovaci rele, je o zabavu
> postarano,
> protoze ztrata na odporu je nekolikanasobna, pri trafu 1000VA klidne
> 100W.

Ruce rychlejsi nez hlava, toto plati pro odpory, ne pro NTC.