rychlost čtení CF po USB

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Květen 30 20:13:22 CEST 2006

Řadič je  USB2.0 hi-speed (480Mbit/s), čtečky jsem vyzkoušel asi 4 různé
typy od single CF slot až po "16in1"
Z DF EOS 350D to čte také jen cca 3Mb/s. rychlosti jsou dost podobné i
na jiném PC.... tak už vážně nevím.

Narazil jsem na test rychlosti na internetu:
http://www.paladix.cz/clanky/rychlost-compact-flash-karet.html
Zde mě zaujala hlavně tahle pasáž: Cituji:
"Ono to totiž z pohledu rychlosti vypadá lákavě, ale bohužel se jedná o
rychlosti, které jsou dosahovány v poměrně optimalizovaných
laboratorních podmínkách. V běžné praxi to už tak růžové není a náš test
měl na toto poukázat."

Nakonec ani na
http://www.digimanie.cz/art_doc-FCA02F078D76740C0025710F004018CF.html
se CF karty nijak neukázaly co se rychlosti týče a vůbec celkově je to
pěkná bída.

Proto se ptám, je tu někdo, kdo vlatní CF médium a čtečku a dokáže na
kartu z PC hrnout  dejme tomu 7Mb/s a číst alespoň 10Mb/s nebo víc?
Nezajímají mě teoretické úvahy, ale praktická zkušenost.
Dík.