CD menic

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Květen 30 12:15:00 CEST 2006

Připojil bych se s podobným dotazem, ale budu konkrétnější, jedná se o
autorádio 22RC280/65, výrobce VDO, je to originál rádio ve voze
Peugeot 307. Našel jsem na internetu hotové adaptéry pro AUX in místo
připojení CD měniče:

http://www.conexx.biz/shop_neu/artikel-group-4-seite-1-id-355-a-Aux_in__Adapter_OEM_Herstellerradios_Aux_in_Interface_Peugot_L11.html

Finta s kazetovým adaptérem se nedá použít, protože rádio nemá šachtu
na kazetu, ale na CD. Zprovoznit linkový vstup chceme pro připojení
MP3 přehrávače.

Kdybyste snad někdo věděl o návodu na stavbu toho adaptéru, tak předem dík.

P.K.