Kompletni kopie ATmega8515

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Pondělí Květen 29 19:54:09 CEST 2006

Hi,

procedura citanie obvodu pomocou T51prog a sw PG4UW - teda ak nie je
nastaveny lock bit - precita vsetky tri oblasti - teda Flash, EEPROM
aj konfiguraciu. V Device operation options (Alt+O) si musite pred
programovanim nastavit, ze chcete programovat vsetky tri oblasti.
Potom programovanie urobi identicku kopiu obvodu.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis

ELNEC s.r.o.
The device programmers company
Addr: Jana Bottu 5, 08001 PRESOV, Slovakia
Tel.: +421-51-7731007
Fax:  +421-51-7732797
WWW pages: http://www.elnec.com

=================  Original message text  ===============