UI-logger - ponuknite alebo poradte

vojtek@centrum.sk vojtek@centrum.sk
Pondělí Květen 29 11:53:34 CEST 2006

Pozdravujem vsetkych, poprosim Vas o radu alebo priamo o ponuku - ak mate nieco hotove.

Potrebujeme so ziakmi merat na kruzku napatia(0-5V) a prudy(0-0,5A) solarnych clankov, akumulatorov, ...... a ukladat to s casom do suboru (prip. EEPROM). Malo by to mat rozlisitelnost aspon 2mV a 1mA, odhadujem teda v tom rozsahu priblizne 12 bitovy prevodnik.
Malo by to ukladat U, I a cas sucasne a aspon 1-2 krat za sekundu (aj napr. 1x za 1min), najmenej 1000 udajov. Udaje potrebujem dostat potom do Excelu na dalsie spracovanie.
Uvazoval som najprv o stavbe takeho loggera s Atmelom (MEGA16). Nemam ale vela skusenosti, co by mi zabralo vela casu.
Mozno nejaku stavebnicu by som zvladol. Uvazoval som aj o kartach LabJackU3 alebo U12.
Ak mozete nieco ponuknut - na tie poziadavky - za rozumnu cenu, velmi nam to pomoze.
(Ak by to este zobrazovalo na displeji, tak este lepsie).
Potrebujeme to co najskor - este s tym robit do konca tohto sk. roka.
Dakujem.

Miro Vojtek,
ucitel informatiky a fyziky
veduci energo kruzku