Kompletni kopie ATmega8515

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Květen 29 09:15:17 CEST 2006

Predne - a to je problem se do konference prihlasit? Obcas je tu sice
fura spamu a kecu o nicem, ale aspon neni nuda:)

Ale k veci - jsou 3 veci, ktere si zaslouzi zkopirovani:
-Flash (to jste zda se udelal)
-EEprom (tam muze byt kdejake nastaveni nutne pro korektni praci
programu. Pozor, pokud program jede treba na interni RC, tak tam muze
byt i nejake dotrimovani rychlosti - a to uz muze byt problem)
-fuse bity (ruzne nastavovani zejmena zdroje hodin, ale i dalsiho)
Nevim jaky programator mate, ale vsechny 3 veci na 99.999% podporuji
vsechny programatory Elnecu. Navic ma firma natolik skvelou povest, ze
pokud budete mit stale problemy a obratite se na ne, verim, ze vam
poradi!
Marek