Vypocet charakteristiky termistoru

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Květen 27 17:21:35 CEST 2006

Pry se da vypocitat, dokonce jsem se ve skole kdysi ucil jak, ale ve
skutecnosti se mi to nikdy nepovedlo. Proto jsem na tyhle termistory
definitivne zanevrel a pouzivam jen platinove nebo kdyz nejsou velke
pozadavky na presnost tak digitalni cidla. Jak delali ten datasheet
netusim ale myslim, ze by od nich bylo hezke kdyby to aspon podle
toho teplomeru zkontrolovali :-)

Ales Prochaska