Re: heatpipe

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Pátek Květen 26 23:02:49 CEST 2006

Dobry den,
no mate pravdu ze komercni vodni chlazeni jsou hodne draha zalezitost. Ja jsem si svoje delal sam takze me to stalo jen praci a cas.

Neony, svitici kabely a jine maskarady opravdu nemusim :-) vodni chlazeni mam z praktickych duvodu - spat 1 metr od PC nacpaneho malymi rychle se tocicimi vetracky neni moc prijemne.

S pozdravem,
Ales Chlubny