Flash disk 2 GB

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Květen 26 18:26:41 CEST 2006

Jen pro zajímavost, dneska mi přišla CF karta 8GB Sandisk UltraII ( cena
byla 3200 kč)
Dám ji do čtečky a chci ji z PC zaplnit. Vlastosti disku sice ukazují
8GB ale při pokusu tam cokoliv většího nahrát se po 12 MB ukáže zpráva,
že disk je plný.
V PCIMCIA čtečce v notebooku je to ovšem OK a dá se zapsat normálně až
do 8GB.
Tak jsem ji dal do foťáku a tam počitadlo správně  ukázalo počet
fotografiií. Dal jsem pro jistotu formát  ( vypsalo, že formátuje 7,6Gb ) .
Poté funguje dobře i v čtečce do USB. V CF adaptéru se na ni dá hrnout
okolo 9 MB/s čtení pak okolo 12MB/s
Nevím čím to bylo , ale podobný problém ....
Co mi ale stále vrtá v hlavě, proč moje klíčenka Siemens 512MB na jiných
počítačích ( asi 8MB/s)  je při zápisu mnohem rychlejší než na mém PC
(tak 2MB/s).
Přitom na mém PC na jinou klíčenku dokážu hrnout i  10MB/s.