Re: Bezdrátová kamera

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Květen 26 17:15:12 CEST 2006

Pokud ma kamera LAN rozhrani, je asi jednoduzsi koupit (dneska uz za
par stovek) nejaky ten normalni wifi adapter (AP). V pripade problemu
(to asi stejne budete muset na tech cca 500m) nasadit bezne prodavanou
externi wifi antenu a je to. Rozhodne je to elegantnejsi nez bastlit
neco na samotnou kameru (i kdyz bezdratovou). Na druhe strane musi byt
samozrejme take adapter Wifi-LAN, pripadne rovnou wifi PCI sitovka do
PC.

Jo pokud by kamera mela vystup na externi antenu, tak na nej rovnou
tuto antenu pripojit.