Olivetti Quaderno

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Květen 26 12:05:23 CEST 2006

Zboznuju takove testy. Srovnavam "vedlejsi funkci" mobilnich telefonu
a pak urcim za viteze zarizeni, ktere:
-je na danou funkci specializovane
-vubec neni telefonem - pikantnost:)
-vitezstvi je vyvazeno o 70% vetsimi rozmery o 60% vetsi vahou (to uz
rovnou mohli srovnavat i s notebookem:D
-testovaci osobou byl zjevne nekdo veeeeelmi zbehly v psani vsemi
deseti (nejsem sice zadny mistr, ale ani v nejlepsich dobach jsem se
nedostal pres 130uhozu. Ted jsem schopny davat pocitam tak 80. Vitez
odpovida 208 uhozum/minutu...)
Marek

PS: neberte to prosim jako utok na vasi osobu. Je to utok na test.
Vase odpoved byla prisne v intencich puvodniho dotazu!