OT: Co se da delat s rc helikopterou

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Květen 25 18:21:09 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 25.5.2006:

> Pekny, akorat jako ne-modelare me akrobacie moc neberou. Je to
> takovy nerealisticky, helikopteru to pripomina spise jenom vzhledem
> na zemi, nez neco rychle mihajiciho se ve vzduchu. Radeji bych videl
> letat nejaky tezsi kalibr, ktery by se choval podobne jako skutecna
> helikoptera.

Na tohle musim reagovat, i kdyz je to zde silne OT. Podobny nazor mam
totiz i ja. Pred casem, jsou to tak 3 roky, jsem se take lehce zajimal
o vrtulniky. Nejsem modelar, ale libilo by se mi to ridit. Vim, ze to
neni trivialni, stejne jako vim, ze je to financne dost narocne a kdyz
to zuchne, je vydelano... Presto jsem o tom vazne uvazoval.

Jenze kdyz se divas na nejakou show, tak co vidis? Ani ne silene
akrobacie, ale spis tzv. sekacku - kazdy borec otoci vrtulnik vrtuli
dolu a dela sekacku. No super, jenze to je presne o tom - pro nej je
to mozna zazitek, on se to dlouho ucil, on to povazuje za hodne
obtizne. Ja jako divak to neocenim. Jo, na chvilku je to pekne, ale
95% casu show videt vrtulnik vzhuru nohama, to je prdlajs. Spis bych
ocenil nejaky hezky vrtulnik vizualne a nejake normalni polety,
pripadne i akrobacii, ale ne jen sekacku :-)

No, nakonec jsem do toho nesel. Pak jsem nejak nemel moc casu a bal
jsem se, ze to rozflakam behem prvniho pohnuti packy na vysilacce, a
ze to uz nikdy nedam dohromady :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem