Xilinx ISE 8.1i - prosba o pomoc

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Květen 25 14:37:16 CEST 2006

Koukl jsem do stareho designu a tam mam sbernici Dbl(3:0) a signal z ni
vyvedeny jako napr. Dbl(3). Vim ze ale byl problem s tim ze se tap
problematicky chytal na sbernici, delal jsem to tak ze jsem si dal tap
do volneho prostoru a pripojil k nemu pak sbernici a signal. Ve verzi
8.1 to muze byt jinak. Kdyz date kontrolu schematu, tak tam mate hlaseni
o nepripojenem tapu?

Tosa