RE: Vyhledani predmetu... RFID nebo něco jineho?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 25 11:02:00 CEST 2006

No jenze zatim to narazi na rozmery - Rx moduly jsou dost velke (nebo nevim
o zadnem malickem) - mam predstavu ze by to cele melo mit plochu maximalne
mince 50Kc a ne o moc silnejsi - preci jen ty zelvy jsou od 10 do 20cm velke
a neco vetsiho by se mi moc nelibilo - navic je nebezpeci ze to nekde o neco
ulomi.

Ten napad s Tx majakem ma krome zamerovani nevyhodu i v tom, ze v pripade
hledani je treba vysilat temer trvale a v obdobi klidu by to zbytecne zralo
baterku.

Jeste me napadlo hlidat nejak na principu opusteni vymezeneho uzemi -
jakmile zelva preleze nejakou hranici aby to zacalo rvat v chalupe.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824