RE: Vyhledani predmetu... RFID nebo něco jineho?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 25 10:34:31 CEST 2006

Hmm to jste mne moc nepotesil - zatim tedy vypada nejlip tedy ta
minohledacka, ale tam mam obavu, ze kdyz zelva zaleze pod hromadu drivi tak
ji stejne neidentifikuji a kdyz ano tak nezjistim jestli je to hrebik a nebo
zelva a prekladat 3 kubiky dreva neni moc stastne.

Jeste me napadlo neco jako byl ten privesek na klice co po pisknuti nebo
tlesknuti zahral nejakou melodii, ale jak to je spolehlive netusim.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824