RE: Tušíte někdo jak to pracuje, čipové karty v MHD ???

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Čtvrtek Květen 25 10:07:55 CEST 2006

Čipovou kartu pro přístup do objektu jsem měl,
vždy se ale muselo to přiblížit ke čtečce
a pak se buď otevřely/zavřely dveře.

Toto mě však překvapilo, jak se zdetekuje ten přestup
a i různé počty projetých zastávek a tedy i různá cena.

Jedinné vysvětlení je, že máchnu čipovkou při nástupu
i výstupu, to chápu, ale ten přestup to jsem nepochopil.

Třeba je tu někdo z Pardubic, kde to už funguje
a poradí nám. :o)

B.