OT:Frezovani bylo Re: Plochy kabel na CNC frezku

Prichy prichy@volny.cz
Středa Květen 24 23:00:36 CEST 2006

Dobry vecer.

:-D.....tak ja bych potreboval tech 44krpm..
tak to nemusim mit strach.

chvili jsem premyslel, co myslite tim
"spatne upnuty nastroj"
pak mi to trklo a rozebral  vreteno -
zmeril hazivost na 6 mm stopce (0,05mm)
na 3 (0,06)
ovsem na prumeru 1mm uz to hazelo 1 desetinu!!!
(vse mereno cca 1cm od hlavicky....bohuzel
univerzalni sklicidlo....o nevhodnosti nemusime
diskutovat, bohuzel na lepsi nejsou dolary :-/)

Zde bude mozna zakopany pes :-((

Prichy

PS: diky za rady....