Světelná signalizace dulezitych signalu

Středa Květen 24 21:13:48 CEST 2006

Zdravím,

    to jsem tenkrát hledala já, potřebovala jsem něco na přenos zvonku u
dveří do pokojíku a nevím jestli by tohle bylo to pravé ořechové.
Každopádně se mi to teďka finančně nehodí¨:-/

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!