Vysilani na 433MHz.

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Květen 24 17:38:13 CEST 2006

Ty maj asi jiny starosti nez ISM pasmo ( momentalne 5,6GHz wifi a
meteoradary :-)
Kazdopadne 10mW je povoleny ERP. Je tedy jedno, jestli ma vysilac 1W a
bude u toho antena, ktera vyzari jen 10mW, nebo modul muze mit wykon 1mW
a pujde to do ziskove anteny.
Pokud chcete dodrzet GL a zaroven mit vyssi dosah, pouzijte ziskovou
antenu na strane RX