ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Květen 24 17:32:41 CEST 2006

Prajem pekny den,

neda mi to, ale niektore odpovede boli naozaj super...

Ak odhliadnem od skutocnosti, ze nie vsetci maju na stole meraciu techniku
za par milionov na identifikaciu pricin rusenia, teda ani nemozu povedat
kedy to poriadne skape a tym aj dat do placu: "viete padne mi to pri
frekvencii 245MHz, lebo tam je amplituda rusenia XY dBuV co je o 20 dB viac
ako predpisuje norma a chcem sa opytat co s tym", boli niektore odpovede
naozaj super. Najviac sa mi pacila odpoved: obsypat feritmi, zazvarat a
pozlatit. Potom nieco v duchu: znizte zisk a kupte si feritovy prstenec, az
po: vsak ste nam o probleme nic blizsieho nepovedali.

No ale aby som nebol len polemizujucim satirikom, mozno by stalo za
zvazenie navstivit taky 4 dnovy kurz EMC pre konstrukterov. Sice tam
kucharky na riesenie problemov nedavaju, ale vysvetluju pricipy a robia aj
nejake tie prakticke merania. To sa je uz potom aspon od coho odrazit pri
vlastnej tvorbe HW. Skuste sa este spytat na www.emc.sk, ci nemaju este
volne miesto na tom najblizsom kurze.

Andrej

Vieš, čo Ťa dnes čaká? Pozri si horoskop!
http://horoskop.zoznam.sk