ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 24 15:26:25 CEST 2006

Jan Waclawek wrote:

> No praveze to JE problem.
>
> Lenze to uz nie je technicky problem (to by som si s Vami nedovolil
> polemizovat), ale obchodne-organizacny.

Napadol ma este mozno lepsi priklad: pomerne dost lietadiel a podobnych
strojov _padlo_ pri zavadzani systemov fly-by-wire (pricom boli
samozrejme aj nefatalne nehody). Neverim, ze by akykolvek vyrobca
avioniky svoj vyrobok odflakol co sa tyka EMC. Jednoducho sa ukazalo, ze
to nie vzdy staci a dopredu sa to ocividne nedalo urcit. A takisto
pochybujem, ze sa tieto pripady riesili trebars pausalnym obmedzenim
vykonov radarov a rozhlasovych vysielacov, ci nasadenim rusiciek pre
mobily. Musel sa s tym vysporiadat vyrobca.

wek