ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Květen 24 14:56:27 CEST 2006

Abych WEKa podporil, uvedu nastesti ne tak nebezpecny pribeh z zivota.

Asi v 1994 roce v aute Fiat Uno 1.4D, kdyz kolega zacal telefonovat ze
sveho mobilu NMT (jeste jeden z prvnich kufrikovych mobilu) prestaly mi
fungovat blinkry po dobu telefonniho hovoru.

Neumim si predstavit situaci, kdyby to nyni byly brzdy? rizeni?...

Honza

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, May 24, 2006 2:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

tsvach@volny.cz wrote:

> Ale to snad ne. Preci kdyz vim jakou mam odolnost, tak neni problem
> rici, ze to rusive pole tady prekracuje povolenou mez.

No praveze to JE problem.

Lenze to uz nie je technicky problem (to by som si s Vami nedovolil
polemizovat), ale obchodne-organizacny.

Ak Vam niekto dovlecie do bezne predavaneho auta vysielacku kvoli ktorej

vysadia brzdy, tak jedine co sa Vam stane je, ze budete musiet u
nejakeho trapneho vysetrovania dokazovat ze ta vysielacka je mimo normy.

Ale ak budete robit brzdy do pretekarskeho auta kde tu brutalnu
vysielacku majitel CHCE mat, tak bud pridete o kseft, alebo sa s tym
pokusite vyrovnat.

wek