Step-down menic

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Středa Květen 24 10:40:41 CEST 2006

Kolegove!

Pro provoz Intronoveho displeje potrebuji v zarizeni napajenem 12V olovenym akumulatorem
ziskavat napeti 2V a 30V. Zkousel jsem step-down menic pro ty 2V a step-up menic pro tech 30V.
(dle katalogového zapojeni obvodu MC34063) Vystup tech 2V se mi ale nedari vyfiltrovat (pouzil
jsem dva LC Clanky 100uH/330uF ) - koukal jsem na to beznym osciloskopem a jsou tam jehly .
Odber teto vetve je cca 100mA. Ve vetvi 30V nejsou zadne jehly videt. Je tam odber 00nic.

Neporadite nekdo ?

Ps. Prosim nekamenujte mne, je to muj prvni pokus se stavbou DC-DC menice

Horky Ales