Pracka tatramat.
Lubor Otta
butan@geoinvest.cz
Středa Květen 24 08:44:18 CEST 2006
Dík,
Mně nejvíc překvapilo jen to že klouže na sucho. Všechna kluzná ložiska co jsem dříve viděl v elektronice měla pouzdro slinuté, a to snad je nasáklé nějakým mazivem.
A v tom motoru jak píšete, to asi taky bylo mazané olejovou mlhou?
Lubor
PS
Omlouvám se za OT
Spravne provozovane a navrzene kluzne lozisko ma vetsinou vyssi
zivotnost nez kulickove. Ale nelze to takto proste srovnavat - kazde ma
svoje pouziti.
Jen pro ilustraci muzu dat priklad - mel jsem motocykl Honda CX 500 r.v.
79 (konstrukce podobna jako Moto Guzzi - valce v uhlu 80st do boku) v
provedeni OHV s max 9.500rpm, kde prvni kulickove lozisko bylo az v
prevodovce. Cely motor, rozvody, vackova hridel a i spojka se tocily jen
v pouzdrech (nekdy jen v hlinikovem odlitku skrine - treba vackova
hridel). Na motoru bylo nalitano minimalne poctivejch 100kkm bez toho ze
by se cokoliv delalo na motoru - odesly akorat nejaka gufera.
--
RadekCX - http://www.cncnet.info
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list