OT: Frezovani bylo Re: Plochy kabel na CNC frezku

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 24 09:19:15 CEST 2006

Mohl jste aspon zmenit predmet a oznacit OT. Vite ze je zdejsi admin
pes!! ;-)

Nepamatuji zda jste uvadel nejaky odkaz na to jak ta freza vypada. Frez
se dela velke mnozstvi a kazda ma nejake doporucene zpusoby obrabeni. Je
treba prisne respektovat doporuceni z katalogu kde byva vetsinou i
nakres v jakych smerech je pripustne jeji pouziti.

Nepamatuji si jiz take jaky material s tim obrabite a jak? Je rozdil
pokud material ubirate z boku a nebo jedete v plnem materialu.

Bohuzel absence katalogovych udaju je pomerne zasadni - zkuste ji aspon
vyfotit z boku a z cela (poslete kdyztak privatne).

1mm freza urcite vydrzi 20krpm o tom neni sporu a urcite to umozni
zvysit rychlost - pokud je freza spravne pouzivana. To proc neni dobre
zbytecne zvysovat otacky je jen to, ze se zvysuje narocnost na presnost
vretene, tuhost stroje (jakekoliv kmity znamenaji brutalni snizeni
zivotnosti nastroje) a take problematicnost chlazeni v amamterskych
podminkach.

Rozhodne se freza nesmi ohybat.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info