AT89C2051-PI x AT89C2051-PU

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Květen 24 06:25:52 CEST 2006

pouzivame jen male krystaly jak u ruznych atmelu, tak fujitsu v
tisicovych seriich a podle statistiky oprav, "mrtve" krystaly nejsou
problem.
- mozna mate jineho dodavatele na "velke" krystaly.
- male krystaly se zasadne lepi k dps, velke se drive letovaly, nemate
ty male ve vzduchu a velke priletovane ?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Delphin
Sent: Tuesday, May 23, 2006 10:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: AT89C2051-PI x AT89C2051-PU

> No nevim proc by male krystaly mely byt poruchovejsi. Vybrus je mensi
> a proto predpokladam, ze snese mensi vykon (pokud ho budite moc, potom

> ta
> poruchovost) a asi bude mit nizsi Q (oscilator bude mit horsi
stabilitu).
> Ale i vetsi rozladovani vlivem starnuti.

Z hlediska oscilatoru mam identicke zapojeni 1xQ+2xC+x52, pritom velke
se drzi a malych jsem vymenil aspon 10 pri zhruba stejnem vychozim poctu
zarizeni nekolik stovek. Zavada je vzdycky porucha oscilatoru, nekdy to
nenabehne vubec, nekdy to resetuje WD vzapeti po startu, protoze se to
kousne a po vymene Q to jede OK. Taky by me zajimalo, proc to tak je.