Tester, nebo spis identifikator kabelu

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Květen 23 12:17:50 CEST 2006

Tohle se používá na testování TP kabelů - sice to neukazuje číslo žíly, ale
třeba se to bude hodit:
http://www.hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART787-Pomucka-pro-Twisted-Pair-s
ite.html

Něco podobného se prodává i hotové, ale na TP kabel - ale stačí malá redukce
konektoru a bude to fungovat s jakýmkoli kabelem. Něco mají i v GME:
http://www.gme.cz/index.php?action=vypis&pohled=6623&typhledani=katalog&SC=5
922428&lk=&sk=

LuKas