zdroj podtlaku

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Květen 22 22:44:04 CEST 2006

Pravda, start je proudove narocny, pamatuji si u mamky, kdyz lednicky
zapinala , mzikove pohasly zarovky v kuchyni :-)
 Pro "OT" vyuziti kompresoru je  treba trochu predelat to startovani:
standardne je tam rele, ktere pri zapnuti pripoji  na  rozbehove vinuti
plne sitove napeti. To vinuti je male ( pomocne rozbehove) a tudiz zere
jako Otesanek.  To vinuti je dobre pripojit pres kondenzator. Kapacita
cca 4- 20M nutno vyzkouset. U nekterych typu z Calexek nestacil ani 20M
, na druhe strane tu mam jeden kompresor ( velmi maly) z Whirpoolky a
ten ma u sebe klasicky rozbehovy kond 6M standardne primontovany z
vyroby. Ten byl pryc a staci tam i 2M  a motor se rozbiha.
A hlavne ten kompresor kdyz je vyndany a tudiz odlehceny (
vstup,vystup)  tak ma i mnohem mensi odpor, zridkakdy se rozbehne v
tomto stavu i bez toho pomocneho vinuti.