stridac

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Květen 22 21:46:57 CEST 2006

No tech 660V na spinacich je zapotrebi prave na tom polomustku, s plnym
mustkem staci prave polovic, kvuli spinacim ztratam se to dela taky tak, ze
tu PWM dela vzdycky jen aktivni strana mustku, v druhe je tvale (po dobu
pulperiody) sepnuty spodni tranzistor. Vetsi pocet aktivnich prvku a
slozitejsi rizeni vyvazi prave to, ze jsou to bezproblemove 400V prvky a ve
vysledku jsou spinaci ztraty i ruseni mensi.
Neberte vsechen psany text vazne, ridte se zdravym rozumem.

Danhard
*******

preklep jako takovej to urcite neni, pac nasleduje v knizce dlouhosahla
diskuze, ze nevyhodou teto metody je 620 V v meziobvodu a vetsina prvku
je dostupnych do 400V.