Elektronicka zatez 50V/20A 200W ?

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Květen 22 16:06:41 CEST 2006

Nepochopil jsem vyznam diody v serii s varistorem na vystupu ?
Danhard

  Pres vikend jsem si hral s navrhem druhe generace sveho laboratorniho zdroje, diky pouziti novych ADC a DAC prevodniku od Analogu mi v navrhu prebyvaji

  4 16bit ADC a DAC prevodniky, ktere by bylo skoda nevyuzit.

  Napadlo me polovinu z nich vyuzit k rizeni "pomocneho" zdroje nebo spise regulovatelne napetove a proudove reference 0-12V, 0-1A s minimalnim sumem a teplotnim driftem

  Druhou polovinu k rizeni elektronicke zateze, ktera by umela pracovat v rezimu konstantniho napeti, proudu, odporu a zvladala by  pulsni provoz.

  Snazil jsem se najit nejake vzorove zapojeni zateze, ale nejak jsem neuspel, tak jsem se, rukou neumelou, pokusil neco nakreslit sam.

  Rad bych znal Vas nazor zda to je velky nesmysl  nebo jak se pripadne veci resi.

  Predem dekuji za pripominky

  P.N.

  P.S. Omlouvam se modemistum za prilohu :-)