Životnost elektromotorů

Martin Falc, PC24.cz martin@pc24.cz
Pondělí Květen 22 11:25:09 CEST 2006

Zdravíčko,

nový být nemusí, už jsem koukal do inzerce, bude to fajn. Ten
produkovaný hluk je taky důležitý (na co přesně to dmychadlo je jsem
psal v jiném příspěvku), takže volba už jednoznačne padá na asynchronní
průmyslový motor. Pokud by to někoho zajímalo, tak použité motory se
dají koupit např.na elektromotory.wz.cz. DJ, děkuju za
elektromototry.cz, našel jsem ještě elektromotory.net, mají o píď lepší
ceny.

Děkuju všem za příspěvky, co se týče životnosti a typu motoru, mám
jasno. Na dmychadlo do GM se mrknu. ATAS je pro mě příliš drahý. Pro
zájemce o zajímavé motory bych ještě napsal adresu www.dunkermotoren.cz,
ale bohužel tam nejsou ceny (je to výrobce).

Martin