Problem s discmanem Thomson, digitalem Minolta a datadiarem Casio (snad ne moc OT kdyz je to o elektronice).

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Květen 22 08:05:59 CEST 2006

Pokud mate po ruce konvertor s MAXem, tak staci pridat 2.5mm stereo
jack. Jinak Casio diare celal Koscom (doufam, ze se ta tak pise, kram
na ceste od florence na namesti republiky), tak by to mohli umet

KR