[AUTO] MUTE u autoradia

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Pondělí Květen 22 06:31:51 CEST 2006

Ahoj,
jen pro jistotu, chci si do auta pridat HF, ktera ma vyvod MUTE, ale
autoradio vstup MUTE nema. Bohuzel jsem nenasel (asi jsem blbe hledal),
jakou urovni se da vedet autoradiu, ze ma ztichnout.
Nasel jsem jenom utrzek diskuse CBckaru, ze HF prizemni MUTE.
Je to spravne ?

Do autoradia (Hyundai CRM 1033U) jsem se dival, neb ma na displeji MUTE
vedle polozek, co vlastne dela a skoncil jsem s tim, ze k vyk. zesilovaci
TDA7384 na vyvod MUTE jsem pridal odpor a vyvedl ho ven.
Tesne pred nim je jenom spinaci tranzistor.

                             Karel Dudasek