Snizeni napeti (uprava nabijecky)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Květen 20 22:10:54 CEST 2006

Odkud jste? Pokud chcete, venuji Vam novy adapter ( mam vic kusu)
220V/2x13,5V /2A ( kazde vinuti  )Trafo ma teplotni pojistku.
Dovnitr krabicky  se v pohode vejdou dve diody a elyt.
A mate z toho ss naprazdno cca 19V. Kdyz pouzijete schotky diody tak v
tom nemusi ani nic zbytecne topit.
Ma to na jedne strane klasicky PC konektor, na druhe strane pruchodka
pro kablik  Elegantni plastova krabicka.
Mohu poslat foto.