Dynamicky rozsah 120dB

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Květen 20 15:29:49 CEST 2006

Myslim ze to relatko je docela rozumne, ale jedno je asi malo. Pri 16 bit
prevodniku (cca 90 dB kdyz se zadari) by to chtelo relatka po 40, mozna p 20
dB. Potom pri navazani rozsahu zustane odstup sumu 50, pripadne 70 dB a ne
nejakych 30. Taky jsem ten dotaz dostal.
Andel

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 20, 2006 3:15 PM
Subject: Dynamicky rozsah 120dB

Mam tady dotaz na generator audiosignalu s vystupnim rozsahem 0-120dB.
Predpokladam, ze pri urovni 0db by mel byt jeste odstup signalu od sumu
rekneme 20dB. Promyslel jsem, ze by se 60 dB regulovalo elektronicky a
dalsich 60dB jenom pasivnim atenuatorem s relatkem. Je to realne? Nebo je
nejaky lepsi zpusob?

J. Hanzal