Problem s krystalem u SL811HS

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Květen 20 10:48:14 CEST 2006

Zdravim vsechny,
uz nejakou dobu bojuju s USB pavoukem SL811HS, ktery se nekdy po zapnuti
choval naprosto podivne. Po usilovnem ladeni SW (a kdyz jsem si soft
dostatecne rozvrtal ;-) jsem zjistil, ze problem je v oscilatoru. Krystal
nekdy nenaskoci vubec, nekdy naskoci na 3. harmonicke, nekdy bezi,ale signal
ma malou amplitudu apod. V datasheetu bohuzel nepisou, jak je oscilator
zapojen, pouze jak se ma zapojit krystal, to mam zapojene presne podle
datasheetu. Pouzivam 12MHz krystal, obycejny z GM. Datasheet SL811HS jsem
dal ke stazeni: http://www.techtronex.cz/pub/sl811hs.pdf kdyby se nekdo
chtel podivat. Nemate nekdo napad, co zkusit upravit aby oscilator
spolehlive nabihal? Jinak v errata doporucuji 48MHz krystal, protoze pri
12MHz se interni clocky generuji pres PLL a mohou mit jitter, ktery muze
vadit pri full speed komunikaci. To se mi zatim nestalo, kdyz oscilator
nabehne jak ma, tak komunikace bezi v poradku. Klidne bych pouzil 48MHz, ale
problem je s dostupnosti v malem (SMD) pouzdru a taky nevim, jestli to
nebude jeste vice nestabilni?
Diky za vase nazory...
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz