znova excel :-)

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Čtvrtek Květen 18 19:27:58 CEST 2006

Má to souvislost s kontingenční tabulkou a daty formátu OLAP, tak by to mělo
být v "Kontingenční tabulka/Možnosti tabulky" bohužel nevím jak je to
uvedené v anglických Win.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 18, 2006 6:48 PM
Subject: znova excel :-)

ospravedlnujem sa ze zase otravujem s excelom, ale ked sme uz pri tych
zoznamov kablov mam taku otazku :-)
doplnujem do zoznamu mojich 256 koaxialnych prepojov medzi rackmi a v
tabulke ma znervoznuje sipka, ktora je medzi dvoma polickami. Neda sa na
to kliknut, neda sa s nou pohnut a keby som vedel ako naformulovat co
vlastne chcem vediet tak sa pozrem do helpu. Vzhladom na to ze mi
nefungovali datove filtre v stlpcoch neviem ci to nema nejaku suvislost.
Tu je screenshot http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/excel.png,
spominana sipka je medzi riadkom 20 a 21, stlpec J.
Keby mal niekto predstavu naco je to dobre a ako sa toho zbavim tak by
ma to potesilo :-) ...kde su tie casy ked som excel pouzival na zlozite
vypocty, teraz robim len obycajne pos*rate tabulky a neviem to
obsluhovat :-))
b.