Exkurze do CERNu.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Květen 18 17:58:11 CEST 2006

Mě by taky ještě zajímala jedna věc. Prý tam při kolizích můžou vznikat
miniaturní černé díry. Dokonce jsem na to téma našel nějakou studii z roku
2002. Je to pravda nebo spíš nic vznikat nebude? A jak to je s bezpečností?
Nehrozí zvětšení těch černých děr? Nebo jsem to špatně pochopil a bude to
jenom něco podobného černým dírám?

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death