OT: Amazon - nakup

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Květen 17 17:28:46 CEST 2006

Dakujem vsetkym za tipy.

Pozrel som sa po internete a zistil som, ze tu e-credit card ponukaju aj
slovenske banky, maju vsak rozne podmienky jej vystavenia a myslim si, ze
vybavit ju za 30min. (cez internet) je nemozne. Inak jej cena je
porovnatelna s cenou za jeden prevod, takze sa asi oplati aj ked pojde len
o jednorazovu akciu.

Pozrel som si aj ten ideon.cz a zda sa mi, ze je to, povedal by som,
neoficialna stranka amazonu v CZ. Inak to moze byt velmi pohodlne, len ja
ako Slovak mam zase problem s platbou do zahranicia... Inak som sa tam
dozvedel, ze mi to moze colnica pozastavit. Preto sa pozriem este po
nejakych strankach v EU, kde by kvoli colnici uz problem nemal byt.

Na tej nemeckej stranke, ako som zistil dnes, to nejde asi kvoli tomu, ze
SK ani CZ nie je na zozname krajin, kde plati nejaky "amazon payment", ci
nieco podobne.

Andrej

Nie je tá príloha zavírená?
http://www.avgonline.sk/