OT: programy pro IQ151?

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Středa Květen 17 11:50:01 CEST 2006

Dobrý den,
omlouvám se za OT, ale kolega, který je otrokem sběratelské vášně všeho
okolo počítačů dnes přišel s nadějí v očích, jestli nemám ještě nějaké
kazety s programy pro IQ151. Musel jsem ho zklamat. Zakoupil právě IQ151
komplet se všemi moduly a s 8" FDD, ale nemá programy. Zakoupil to IMHO
docela draho, asi to má již historickou hodnotu (4kKč). Zjistil, že
svojí kazetu s hrami a vlastními výtvory přehrál školou na bicí či co.
:-) Google najde lecjaké návody a knihy o IQ151, ale po softu se asi již
slehla zem. Pokud byste někdo ještě něco měl, prosím ozvěte se mi
privátně, všechno mu přepošlu.
--
Zito