Zna jiz nekdo princip elektronicke vodovahy?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Květen 16 18:38:31 CEST 2006

> Asi nejlepe rtut - dava se i do sklenenych  zatavenych polohovych spinacu.
> Pripadne "solanka", tam bude asi problem s agresivitou na elektrodach.
> Tam bych dal asi nejake uhlikove odporove "tramky" z nejakych vykonovych
> odporu .....
> Tohle reseni se mi zda ponekud jednodussi, nez snimani bublinky.

Ja bych to videl na neco, u ceho nehrozi mrznuti ani krystalizace
(neco kyseleho?). Mozna i "obycejna" voda je dost spinava (=vodiva),
aby se s ni dalo neco kapacitne merit. Pres odpor bych to nedelal,
synchrodetekce je prima.

ZdraviM.P.

P.s> Bylo by vubec nejlepsi sehnat dodavatele vnitrku do tech
vodovah. Ja psal vcera pres formular te firme SmartTool, ale zjevne
pro ne nejsem se svym kusovym odberem dostatecne zajimavy odberatel.
Nemate nekdo kontakt treba na nemeckou firmu Stabila, ktera takove
vodovahy prodava? Pripada mi dost skoda kupovat peknou vodovahu okolo
toho malinkeho senzoru.