Záhadné součástky pro oderagování :-)

Úterý Květen 16 16:58:55 CEST 2006

Hezký den,

    takže na obrázcích 1 a 3 jsou opravdu variátory a na obrázku 2 je
magnetický zesilovač. Ani nepíšu transduktor, protože tohle má cívek o
několik více než samotné zapojení přesytky nebo transduktoru. Celé to je
dobíječ staničních baterií vzor VÚD a dodneška někde pracují k plné
spokojenosti. Já jsem dva dostala na opravu. Pak jsem zjistila, podle
toho jak vypadali uvnitř a co měli za poruchu a tak vůbec, že je někdo
nechal běžet naprázdno a tím se spálily ony variátory. Jsou zapojené
někde v obvodu zpětná vazby, ale schéma od toho dobíječe opravdu nemám
po ruce. Jinak je to krásný kousek zařízení. Jen je to moc těžké a
zvednout to ze země na stůl je dosti problematické (teda pro mojí
maličkost, kolega to nesl jednou rukou, což nechápu ...)

    KAV ani FID to tedy nejsou, ale pracuje to v jedné skříni hezky
pohromadě. Je vidět že VÚD mělo magnetické zesilovače nějak v oblibě.
Stejně je trošku magie jak může trafo kmitat jako blikač a podobně. Vím
jak to funguje, ale i tak je to kousek magie :-))

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!