Univerzalni DPS + Samospájitelný drát

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Květen 16 10:06:34 CEST 2006

Jeste me v souvislosti s tim dratem napadla jedna vec. Pouzivam to na
prototypove desky, ale vsude prodavaji jen jednostranne univerzalni DPS.
Nevyrabite si nekdo pro svoje ucely univerzalni oboustrannou prokovenou
desku? Neco jako 100x150mm a po cele plose prokovene otvory 0,8mm s
rozteci 2,54mm?

Tosa