LCD s radicem Sitronix ST8024-F4

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Květen 15 11:06:50 CEST 2006

Oba dokumenty jsem samozrejme videl, ale hned ten prvni vylozene vzbudil mou
duveru. Pripoustim, jeho prohlizeni jsem venoval tak 60s , ale nemohl jsem
si nevsimnout, ze hned na strane 4 ve specifikaci se pise:
 "Interface 8bit parallel" a
 "Controller Sitronix ST8024-F4, ST8016-F3"

Pricemz hned na strane 11. v diagramu je suverene zakreslen radic EPSON
S1D13305
Na strane 12. v Internface Pin Description a vsech nasledujicich diagramech
je uvedeno, ze jsou vyvedeny jen bity D0 az D3.

Nicmene Qvality flow chart a popis baleni je dukladny :-)

Zkusenosti nemam, ale odkazy mate hned u nosu, primo pod popisem:
http://www.hw.cz/pdf/PS320240WRM-HNNI10_SPEC.pdf
No a na webu Sitronixu jednoduse najdete:
http://www.sitronix.com.tw/sitronix/product.nsf/Doc/ST8024?OpenDocument

Martin Hanek

Pavel Novotny napsal(a):
> Poohlizim se po grafickem LCD, z nevelke a predrazene nabidky me zaujal PG
320240 WRM-HNN-I-10 - Modry graficky LCD od firmy Koala,
http://obchod.hw.cz/DetailPage.asp?DPG=36394

> Mate s temito LCD nekdo zkusenosti, jdem mi predevsim o to jak je to s
citelnosti.
> HW.cz tvrdi,ze je osazen radicem Sitronic ST8024-F4, asi chteli rici
SitroniX, nicmene ani s nim nemam zadne zkusenosti.