pretaktovani, _bylo:_Re:_DDS_generator

ccw ccw@server.myjavanet.sk
Pátek Květen 12 20:29:53 CEST 2006

Marek Sembol napsal(a):
> jj, jen k tomu musi nekdo vymyslet poradny chlazeni, nejlepe vrtule,
> ze by na to letel mensi dvouplosnik, vodni, nebo tekuty dusik (tekute
> helium nechame CERNu). A taky blikajici barevne ledky na ventilatoru
> pripadne neon:)
>
> Ale trochu vazneji - je to jen muj dojem, nebo opravdu ty "dodtacena
> opatreni" typu superhyperextramega chladic stoji vic, nez je rozdil
> cen procesoru?
> Mimochodem - mne by spis vyhovovalo tlacitko turbo, jak ho pamatuju ze
> starych PC. Vetsinu casu bych totiz s chuti jel s CPU podtaktovanym
> [...]

No ja zrovna bezim na Athlon XP 1600+(1400mhz)@1050mhz s fsb 100 kedze
momentalne na tom ide net, dokumenty a sem tam nejaka hra..
povodne som to pretaktoval kvoli spotrebe a teplote (cpu ~40 st.),
vetrak mohol ist na 7 V a hlavne je to tiche.
Momentalne to ma aj vyhodu ze som obmedzil piskanie jednej s tlmiviek na
doske (ked sa zatazi proc. tak sa zvuk tlmivky presuva zo sumenia az do
piskania).
Ked treba zaradit vacsiu rychlost tak to v biose prehodim  :).

J.B.